LG a fost premiat pentru designul inovator al produselor in cadrul Idea 2023

Distribuie

Compania a primit 13 premii pentru soluțiile inovatoare, inclusiv pentru LG PuriCare AeroTower și LG OLED Flex

LG Electronics (LG) a fost premiat pentru designul remarcabil al produselor brandului în cadrul International Design Excellence Awards (IDEA) 2023, anunțat în cadrul Conferinței Internaționale de Design din New York.

LG PuriCare AeroTower, un purificator de aer care poate fi folosit și pe post de măsuță și lampă ambientală, a fost premiat cu bronz în cadrul conferinței. Oferind opțiuni personalizate de performanță și o formă compactă, purificatorul de aer de la LG poate fi adaptat pentru a se potrivi oricărui interior, fiind ideal pentru spațiile mici. Odată cu premiul acordat, LG PuriCare AeroTower a fost recunoscut de toate cele trei programe de premiere a designului de top: IDEA, Red Dot Award și iF Design Award.

Un alt model premiat de IDEA 2023, LG OLED Flex (modelul LX3) este un televizor inovator cu ecran OLED de 42 de inci pliabil, primul de acest fel din lume. LX3, care și-a făcut debutul la IFA anul trecut, oferă un nou nivel de personalizare a ecranului autoiluminat, acesta fiind capabil să treacă de la complet plat la extrem de curbat prin simpla apăsare a unui buton.

„Realizarea de la IDEA din acest an este rezultatul combinației dintre tehnologia centrată pe experiența clienților și estetică”, a declarat Hwang Sung-gyul, conducătorul Design Management Center al LG Electronics.

Organizat anual de Industrial Designers Society of America (IDSA), IDEA este unul dintre cele mai importante programe de premiere a designului la nivel mondial, care recunoaște realizările excepționale în domeniul designului, luând în considerare pentru desemnarea câștigătorilor diverși factori legați de strategia de design, de interacțiunea digitală, de mediul înconjurător și de impactul social.

Despre LG Electronics, Inc.

LG Electronics este un inovator global în domeniul tehnologiei și al produselor electronice de consum, cu o prezență în aproape toate țările și cu o forță de muncă internațională de peste 74.000 de angajați. Cele patru companii LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions și Business Solutions – au cumulat venituri globale de peste 80 de trilioane de KRW în 2022. LG este unul dintre cei mai importanți producători de produse de consum și comerciale, de la televizoare, electrocasnice, soluții de aer, monitoare, roboți de service, componente auto, iar mărcile sale premium LG SIGNATURE și inteligente LG ThinQ sunt nume cunoscute în întreaga lume.

Vizitați www.LGnewsroom.com pentru cele mai recente știri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *